Tuesday, August 24, 2010

* lega *

Assalamualaikum...

DAH
berapa hari ek kita puasa? Terus terang cakap, Ramadan kali ni memang aku tak kira langsung. Tak macam sebelum2 ni. Setiap hari mesti nak lorek2 dalam kalender. Hehehehe..Poyo kan? Ah, peduli apa, kalender aku. Bukan kalender orang!

NAK ikutkan badan ni memang dah terlalu letih. Setiap minggu memang tak akan duduk diam. Kalau tak kerja, aku memang tak akan duduk kat JB. Bukan tak suka atau apa, tapi sebab terpaksa melaksanakan beberapa tugas berkaitan. Ewaaaaah!

SYUKUR Alhamdulillah. Akhirnya selamat juga aku pindah masuk ke rumah baru. Nak pitam juga berpindah dalam bulan puasa ni. Tapi kena kuatkan semangat juga sebab kalau kita tak uruskan sendiri, siapa lagi? Betul? Apa pun bersyukur sangat2..Dan tersangat terima kasih kepada 'mereka' yang berkaitan. Luv u all.

SABTU minggu lepas sempat juga aku luangkan masa menjenguk ke Majlis Berbuka Puasa SABGS Batch 1997-2001. Sayangnya tak bawa kamera. Tapi adalah juga beberapa gambar yang sempat aku ambil untuk dijadikan tatapan setiap kali sebelum tidur... Paling best nombor naik untuk cabutan bertuah. Hehehehehehehe.....

MENGANTUK. Rindu pun ye. Ehem. Rindu pada Si Putih. Oh lupa, keluarga aku dah ambil seorang lagi anak angkat. Baru nak masuk lima bulan. Tapi tersangatlah aktif. Sebenarnya budak ni anak Roonie. Kucing suami aku yang dia bela zaman2 bujang dulu dan Roonie pun dah beranak. Si Putih ni la anak dia. So bila Yot dah semakin tua, aku cadangkan pada mak aku supaya ambil je budak kecil tu. Abah aku pun dah semakin sayang pada dia. Cuma Yot je macam naik hantu bila terpandang Putih. Pening kepala. Nantilah aku upload gambar dia. Sekarang ni tengok bantal lebih berselera.

*Silalah tatap beberapa keping gambar yang sempat dirakam sepanjang minggu lepas...






















No comments:

Post a Comment