Wednesday, August 18, 2010

+ tercabul +

Assalamualaikum...

HARAPAN aku nk update blog semalam. Tapi lepas balik kerja, terus bertukar plan. Menyibukkan diri kepada sesuatu yang bakal berubah menjelang SEPTEMBER ini. Hehehehehehe...Keletihan sebenarnya sebab da hampir dua minggu asyik terkejar2 ke sana ke mari. Bukanlah aku berniaga di bazar Ramadan ke apa, tapi....adalah!

AKU sangat suka menanti SEPTEMBER!!!!Kenapa? Sebab di bulan ni la aku dilahirkan kira2 26 tahun lepas. Sangat bersyukur. Tak ada apa yang istimewa aku harapkan menjelang bulan ni. Hanya satu. Dapat duduk bersama2 dengan suami terchenta. Amin.

DI SAAT ni, aku kat Blood Bank. Bersama 'budak2 separuh umur'. Hahahahahaha....Nak tunggu masuk waktu berbuka. Kacang Pol sayang!! Ko tunggu aku yek! Pastu Oblong..Haaaaaa.....Tak sabar nak menyatukan kau ke dalam tubuhku. Miahahahahahahaha!

HARAP2 mobile malam ni sukses dan membanggakan. Semoga dapat balik awal. Dapatlah aku kemas2 apa yang patut. Tak sabarnya nak tunggu minggu depan. Semalam Kak Ain call. Sempat juga aku berkongsi cerita dengan dia. Lama tak tengok Diyah. Lama tak ketawakan Ika. Haaiiiish.. Sungguh tak adil dan tak patut betul aku ni kan? Nanti la ek, kalau Mak Uda senang, kita pergi jalan2 tau.

SIBUK2 pun, aku tetap teringin nak berbuka puasa dengan suami. Sepanjang seminggu berpuasa ni, masih belum ada rezeki kami utk berbuka bersama2. Cuma sempat bersahur bersama menjelang Ramadan. Terima kasih sangat2 pada awak ye sayang! Nanti kita jumpa. Hehehehehe...Gatal je bunyi. Haaaiiiishh!

OK. Sampai sini aje lah dulu. Jari tak berdaya nak menaip banyak2. Sejuk. Selsema dan sengau dah dua minggu. Harap2 minggu depan dah ok sebab banyak agenda yang menanti ni. Hai September!!!!

No comments:

Post a Comment