Friday, May 28, 2010

+ nak suprise tapi takut tak jadi +

Salam semua...


Hewwww....esok 29 Mei. Pada org lain mungkin takde yg istimewa menjelang tarikh tersebut, tapi pada aku, ianya satu tarikh yang perlu diingat dan dkongsi bersama. Esok hari jadi Helmi (tunang saya) *hehehehe*

Tak ada plan yang bombastik sampai tunang aku tu melompat2 keriangan. Cumenya aku ade bersekongkol dgn seseorang utk 'sesuatu yang mengujakan'. Apa yang membimbangkan, aku amat risau kalau2 aku je yang excited. Tup2 dia keluar kerje ke, meeting ke atau terpakse meninggalkan ofis atas sbb2 yang tak dpt d elakkan. Maknenya suprise tu dah tak berapa nk suprisela kan?

Jadi kesimpulannya, malam ni terpaksa la aku pastikan jadual dia keluar esok, dengan waktu ketibaan 'rakan subahat' aku tu tak lari jauh mana. Kalau tak aku gak yang makan hati...

Apa pun, aku harap 29 Mei 2010 membawa sinar baru dlm hidup dia dan mungkin dlm hidup aku jugak..

*Sorry la awak, sy tak dpt nk celebrate bsday sama2..HAPPY BIRTDAY =)

2 comments:

  1. .huhu, ade blog rupenye kakak ini
    .happy blogging sis!

    .btw, kem slm same encik petunang
    .wishing him happy besdae ^^

    ReplyDelete