Saturday, June 5, 2010

+ hayati kisah Naemaa dan Qaleeda +

Assalamualaikum...
Salam semua!!

SABTU datang lagi. Rasanya Hosni dan Dayah dah selamat diijab kabulkan ni. Hari yang korang tunggu sampai jua akhirnya. Next week aku punya turn pulak. Mak aiii tiba-tiba terasa takut pulak.

SEMALAM sibuk dengan karangan aku. Penat nak pandang skrin lama2. Tapi dalam penat2 aku berjaya stay sampai jam 11 malam. Alhamdulillah. Idea datang mencurah2. Rasa best je menaip. Sampaikan terlupa pada kerisauan nak kahwin minggu depan.

HARI ni jugak Abg Adi tunang. Aku dan Helmi tak dapat nak join konvoi ke Perak dengan ahli keluarga lain. Maaf sangat2. Kami kesibukan. Helmi kerja hari ni. Aku pun sama. Maklumlah, masing2 akan cuti panjang minggu depan, jadi kenalah kerja lebih sikit. Hehheheheh...

KISAH Naemaa dan Qaleeda. Apa benda tu? Hmmmm......banyak yang terkandung dalam siri tu. Aku tegah berkira2 sama ada nak kongsi kisah tu kat blog ni atau tak. Sebabnya kisah ni panjang. Bukan cerpen. Kalau cerpen satu entri pun da cukup agaknya. Lagipun kisah tu sangat bermakna. Aku suka baca berulang kali. Lantak la kan, mata aku. Ikut suka la nak baca kerap mana pun? Huh.

NANTI aku fikirkan cara yang terbaik utk cadangan di atas. Aku ni lapar. Perut teringin nak makan McD...Yuhuhuhuhuhuhuhuhu.....Kalau Kak Yana tau mesti hebat dia marah2 kat aku. Ala kak, sekali ni je. Pasni aku dah tak makan lagi k? Hehehehehe....


*Marah bukan sebab sakit. Tapi sebab takut baju aku tak muat. Berat dah bertambah2 ok. Tapi masih tak sedar diri. Camne?

No comments:

Post a Comment