Sunday, June 6, 2010

* setahun *

Alhamdulillah..
Bersyukur sangat...


6 JUN 2010..Genaplah setahun kami bertunang. Mulanya pagi tadi aku terlupa yang hari ni 6 Jun. Tapi bila aku berSMS, baru terperasan tarikh tu. Ya ampun..Punyalah banyak benda nak kena ingat, sampaikan tarikh tu pun aku lupa. Pada waktu2 macam ni tahun lepas, rasanya keluarga aku tengah berkemas2. Tetamu pun ada yang da pulang. Tapi aku pasti Yan, Amir, Kak Merry dan Abi masih rancak berborak dengan aku masa ni. Hahaha...ingat lagi ke korang?

TAK ADA sambutan yang istimewa pun hari ni. Cuma Abg Adi mengambil tarikh yang sama untuk bertunang dengan pilihan hatinya hari ni jugak. Rombongan dah pun dalam perjalanan pulang dan sampai ke Kuala Selangor [semasa ayat ini ditaip]. Malam ni mereka singgah di Serdang. Makan malam beramai2 di sana. Ish...sedihnya tak dapat ada dengan mereka.

PERANCANGAN awal nak ke Blood Bank pagi tadi. Tapi disebabkan hujan mencurah2, aku batalkan hajat tu. Bukan apa, aku jadi malas nak bersiap lepas tu nak turun bawah lepas tu nak kena drive sendiri. Alangkah bagus kalau ada driver sendiri. Hehehehehehe....

MAKAN tengahari bermenukan kue teow goreng. Sedap. Puas hati aku makan sambil tengok tv. Angin pun sepoi2 bahasa. Jarang aku dapat lepak rumah dalam suasana macam ni nak2 di hujung minggu. Bukan tak ada mobile.Ada. Tapi aku direhatkan hari ini *berapa agaknya collection hari ni*

WALAUPUN duduk ala2 tak ada kerja, tapi otak aku penat berfikir. Macam2 aku fikir. Pasal itu dan pasal ini. Selagi tak selesai semuanya, rasa serba tak kena. Kadang2 tidur malam pun terbawak2 dalam mimpi. Hai saudaraku Limah, kau mcm mana?Hehehehe....relax2!!

HARI dah petang. Hajat nak melawat Lina pun aku delay ke esok. Frust gak semalam datang melawat tapi tak dapat tengok princess baru keluarga Mak Andak. Tak apa, esok Mak Long datang tengok ye?

2 comments:

  1. yer zura..sgt ingat ok..singgah umah zura pas blk kenduri umah keq wa kt pontian....
    gagaj jugak singgah dgn amir, abi ngan yan kan..heheheheh

    ReplyDelete
  2. Keq...heheheh....kejap je rase kan. tarikh yg same dgn wedding keqwa. sweeeeet..

    ReplyDelete